Reklamace a vrácení

Rychlé a bezproblémové reklamace


1. PODÁNÍ REKLAMACE
Pokud výrobek neodpovídá námi uvedeným specifikacím nebo pokud je na zboží v zákonné lhůtě zjištěna výrobní vada, je nutné jej neprodleně reklamovat, dále výrobek nepoužívat a vrátit jej v původním stavu a obalu. Postup reklamace je následující:

  1. Vyplňte všechny potřebné údaje, které po vás budou požadovány v reklamačním formuláři. Reklamační proces urychlíte, pokud ve formuláři jasně a konkrétně uvedete důvod reklamace, pokud je to možné spolu s fotografiemi problému.
  2. Po převzetí zboží ve skladu zkontrolujeme zboží a oprávněnost vaší reklamace.
  3. O uzavření reklamace budete informováni e-mailem. Opravené nebo vyměněné zboží vám zašleme na vaši adresu. V případě, že zboží nelze opravit a již se neprodává, bude vám vrácena celá částka za reklamované zboží. Pokud jste si zakoupili pouze toto zboží (na faktuře nejsou žádné další položky), budou vám vráceny i náklady na dopravu.

DOPORUČUJEME před zahájením procesu vrácení zboží:

Pokud chcete výrobek reklamovat, ale nejste si jisti, zda je výrobek poškozený nebo zda se jedná o závadu, kterou lze snadno odstranit, neváhejte nás kontaktovat písemně na adrese info@evigrin.cz nebo telefonicky na čísle + 421 908 549 183

Vyplnený formulář vložte do krabice!

 

2. VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Je nám líto, že stromek nesplnil vaše očekávání a chcete jej vrátit.
V souladu se zákonem, pokud je kupní smlouva uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, má kupující spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

Bezdůvodná reklamace se posuzuje stejně jako běžná reklamace ( viz odstavec 1, body a) a b) ).

Zboží, které má být vráceno, musí být funkční a nesmí vykazovat známky používání. Musí tedy vypadat stejně, jako když jste jej obdrželi, včetně původního obalu, obalového materiálu a příslušenství. Pokud zboží vykazuje známky používání, bude námi nebo výrobcem uvedeno do původního stavu. Jedná se o zpoplatněnou službu ve výši 1000 Kč, která bude odečtena z kupní ceny zboží, a to na základě následného dobropisu.

Po kontrole zboží vám bude vrácena celá částka (pouze v případě vrácení všech položek objednávky). Náklady na poštovné zpět od vás do našeho skladu nesete vy (neproplácí se). Doporučujeme také zaslat zásilku doporučeně a pojistit ji na hodnotu zboží. Po kontrole nepoužitého zboží bude platba provedena bankovním převodem na váš bankovní účet.

V případě vrácení peněz, kdy jste plátci DPH, nám musíte zaslat zpět podepsaný dobropis - opravný daňový doklad. Můžete jej zaslat naskenovaný e-mailem nebo obyčejnou poštou. Po obdržení podepsaného dobropisu bude platba provedena bankovním převodem na účet uvedený ve formuláři. Děkujeme vám za spolupráci a za dodržení těchto pokynů.

Jen tak vám můžeme vrátit peníze nebo co nejdříve uzavřít odstoupení od smlouvy k vaší spokojenosti.

Zboží nebude vráceno z důvodů uvedených v obchodních podmínkách.

Vyplnený formulář vložte do krabice!

Zpět do obchodu